„Aktywne poranki sensoryczne” w grupie „Pszczółki”

W ramach innowacji „Aktywne poranki sensoryczne” dzieci z grupy „Pszczółki” ćwiczyły umiejętności równoważne, rozwiązywały zagadki zapachowe, pokonując sensoryczny tor przeszkód. Zabawy angażowały zmysły wzroku, dotyku i węchu oraz wymagały od uczestników wykonania ćwiczeń równoważnych,  rozpoznania zapachów różnych produktów kuchennych, odnalezienia Dowiedz się więcej…

Podsumowanie innowacji pedagogicznej „Aktywne poranki sensoryczne” realizowanej w grupie „Słoneczka”.

Innowacja pedagogiczna „Aktywne poranki sensoryczne” realizowana w grupie „Słoneczka”  miała na celu wdrażanie codziennych aktywności fizycznych opartych na elementach Integracji Sensorycznej. Program koncentrował się na usprawnianiu trzech bazowych układów sensorycznych: W ramach innowacji wprowadzono różnorodne zabawy ruchowe, które nie tylko Dowiedz się więcej…

Przejdź do treści Przejdź do menu