Zabawy z językiem angielskim dla starszych przedszkolaków

Opublikowane przez przedszkole8 w dniu

#stayhome

Hello kochane przedszkolaki !

How are you ? – Jak się macie?

 Dzisiaj przywitamy się piosenką, którą już poznaliśmy wcześniej :

Stand up! Wstajemy i się trochę rozruszamy !

https://www.youtube.com/watch?v=eClGqjHz790

 

Jak tam wasze hodowle fasoli ?

Czekam na wasze rezultaty – zdjęcia!

 

Ostatatnio mówiliśmy o Vegetables – warzywach, 

a dziś porozmawiamy o owocach – Fruits

 

Zobaczcie jakie owoce występują w piosence, niektóre z nich poznaliśmy już na zajęciach. Starajcie się powtarzać nazwy owoców.

https://www.youtube.com/watch?v=9VjqnaFSn9Y&t=34s

 

Dla utrwalenia proponuje również zajrzeć tutaj : (musicie kliknąć na obrazek owocu)

https://www.anglomaniacy.pl/fruitsDictionary.htm

 

Chciałbym, abyśmy zagrali w owocową grę – „Fruits Game”.

Przed rozpoczęciem gry możecie ją pokolorować wtedy zabawa będzie jeszcze lepsza.  Poproście rodziców o wydrukowanie jej, a jeśli nie macie takiej możliwości to możecie stworzyć własną „Fruits Game” na przykładzie tej.

 

Sami ustalcie zasady, który gracz rozpoczyna i w jaki sposób.

Jeżeli któryś z graczy stanie na pole z numerem od 1 do 12 to musi nazwać dany owoc po angielsku.

Jeżeli gracz stanie pionkiem na polu:

– MISS A TURN  – TRACISZ KOLEJKĘ;

– GO AHEAD 3 (2)SPACES  – IDŹ DO PRZODY 3 (2) POLA;

– DO BACK 3 (2) SPACES – IDŹ DO TYŁU 3 (2 ) POLA.

FruitBoardGame

fruits game

 

Dla tych, którzy chcą stworzyć grę z własnymi zasadami polecam pobrać grę z czystymi polami ->  fruits game -DIY 

Źródło kart pracy : https://easyteachingideas.blogspot.com

Chętnym polecam układanie owocowych puzzli

(można wybrać opcję trudniejszą bez narysowanego tła). 

Puzzle znajdziecie tutaj ->

https://www.thelearningapps.com/fruits-puzzle-game-online-for-kids/

 

A na zakończenie możecie zobaczyć jak wyglądają owoce w środku:

https://www.youtube.com/watch?v=IDG3_J0TTXU

It is time to say goodbye !

Goodbye !

See you later!

Kategorie: 2019/2020

Przejdź do treści Przejdź do menu