| 6:00-8:15 | Schodzenie się dzieci. Zabawy swobodne, spontaniczne. Kontakty indywidualne z rodzicami. Wspieranie rozwoju dziecka poprzez różnorodne zabawy i ćwiczenia prowadzone pod kierunkiem nauczyciela. Zabawy ruchowe lub ćwiczenia poranne |
| 8:15-8:30 | Przygotowanie do śniadania. Zabiegi higieniczne. Czynności samoobsługowe. |
| 8:30-9:00 | Śniadanie. Wdrażanie zasad kulturalnego spożywania posiłku, zachowanie prawidłowej postawy. Wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu śniadania. |
| 9:00-11:45 | Wspieranie rozwoju dziecka poprzez prowadzenie dydaktycznych zajęć programowych. Organizowanie zajęć na świeżym powietrzu, w szczególności zajęć ruchowych, sportowych, przyrodniczych, prowadzenie obserwacji, prace porządkowe, wycieczki, spacery. Zabawy swobodne, spontaniczne. |
| 11:45-12:00 | Przygotowanie do obiadu. Zabiegi higieniczne. Czynności samoobsługowe. Rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych. |
|
11:30 12:00-12:30 |
Obiad Grupa Krasnoludki Obiad. Wdrażanie zasad kulturalnego spożywania posiłku. Zachowanie prawidłowej postawy. Rozwijanie umiejętności posługiwania się sztućcami. Wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu obiadu. |
| 12:30-14:00 |
3-LATKI: Leżakowanie. Słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej. 4-6-LATKI: Zabawy i zajęcia o charakterze relaksacyjnym w sali lub na powietrzu. |
| 13:45-14:00 | Przygotowanie do podwieczorku. Zabiegi higieniczne. Czynności samoobsługowe. |
| 14:00-14:15 | Podwieczorek. Wdrażanie zasad kulturalnego spożywania posiłku. Zachowanie prawidłowej postawy. Wdrażanie do czynności higienicznych, samoobsługowych i porządkowych po zakończeniu posiłku. |
| 14:15-16:30 | Dowolna działalność dzieci, zabawy w sali lub na powietrzu. Indywidualna praca z dzieckiem. Kontakty indywidualne z rodzicami. Czynności organizacyjne. Rozchodzenie się dzieci. |