WYCIECZKA DO „KOLEJKOWA” W GLIWICACH

Opublikowane przez przedszkole8 w dniu

Grupy „Mądre Sowy” oraz  „Smerfy” w dniu 22 listopada 2022 roku uczestniczyły w wycieczce autokarowej do „Kolejkowa” w Gliwicach. Już sama jazda autobusem i „zapakowane” plecaki były atrakcją. Na miejscu w „Kolejkowie” podziwialiśmy miniaturowy świat pomniejszony 25 razy i przedstawiający przeróżne sytuacje.  Na makiecie można było zobaczyć między innymi życie na wsi, górskie wyprawy, akcję ratunkową, miasteczko westernowe, zamek, wesołe plażowanie oraz przeróżne śląskie budowle. Poruszające się pociągi i samochody a szczególnie pływający statek zrobiły ogromne wrażenie na dzieciach. A gdy światła lekko przygasły i nastała „noc” makieta rozświetliła się licznymi światełkami. Miny naszych przedszkolaków były bezcenne !!!  Gdziekolwiek spojrzeliśmy zawsze udało się nam dostrzec  coś ciekawego – nawet burzę i opady deszczu.

Po zwiedzeniu makiety mieliśmy możliwość uczestniczenia w warsztatach modelarskich podczas których tworzyliśmy własne domki.

Czas spędzony w „Kolejkowie” minął nam bardzo szybko i wszyscy byli zaskoczeni, że czas wracać z powrotem. Pełni wrażeń i atrakcji dotarliśmy do naszego przedszkola , a słowa :”To było super” – mówią same za siebie.

Kategorie: 2022/2023

Przejdź do treści Przejdź do menu